sandyalsaupair.reismee.nl

Nederland / Hallo school Dag zomervakantie

Het is alweer 4 weken geleden dat ik thuis was voor mijn vakantie.

Laughing

Zaterdag 8 Augustus om kwart over 8 landen ik op Schiphol.
Vrijdag 7 Augustus vertrok om half 2 s ’nachts met de bus naar Dublin.
Om 4 uur kwam ik aan op Dublin airport ingecheckt en dan wachten tot we gingen boarden.
Om 6 uur precies ging ik de lucht in en om kwart over 8 was ik geland een half uur eerder dan gepland.
Laughing

Ik naar de bagage band om mijn koffer op te halen maar helaas was die er nog niet ben ik maar even rustig gaan zitten om te app naar mijn lieve vrienden in Ierland om te zeggen dat ik veilig geland ben.
Na 10 minuten was daar mijn koffer en kon ik eindelijk door de deur.
Toen ik door de deur kwam stonden daar mijn lieve ouders en mijn liefste vriendin Tatjana.
We zijn naar huis gereden en daar was mijn lieve broertje al druk bezig methet ontbijt en toen we thuis kwamen konden we ontbijten.
Tongue Out

Na het ontbijten ben ik met mijn ouders boodschappen gaan doen alle dingen die ik mis in Ierland gekocht.
Toen we thuis kwamen ben ik als een blok in slaap gevallen op de bank had die nacht maar 3 uurtjes geslapen.
Toen na 7 maanden op de fiets naar mijn lieve tante Jet en oom Bert was wel even wennen op de fiets.
Embarassed

Na dat ik geweest was bij tante Jet ging ik nog even naar mijn nicht Jennifer want ik had voor lieve Bente een cadeautje.
In de avond ben ik uit eten geweest met mijn lieve ouders en broertje bij restaurant de buren super lekker.
Tongue Out

Na het eten ben ik door mijn ouders naar Noordwijk gebracht om met Tatjana wat te gaan drinken op het strand en heerlijk bij te praten helaas ging Tatjana zaterdag nacht op vakantie en hebben we elkaar niet veel kunnen zien.
Frown

Zondag ben ik met mijn moeder heerlijk naar de sauna geweest in Papendrecht super lekker sauna.
Laughing

Wel een kleine met maar 6 sauna’s maar het was er zo rustig dat ik bijna overal alleen in zaten en dat was lekker als je elkaar 7 maanden niet had gezien kortom lekker bij gekletst.
Maandag had ik belangrijke dingen dag in de ochtend ben ik naar de kapper geweest.
Daarna bloed wezen prikken in het ziekenhuis nog steeds voor teveel waterdrinken.
In de middag ben ik naar de tandarts geweest en die had niet zo leuk nieuws ik had 4 gaatjes en kon die week nog een keer terug komen.
Maar daar had ik eigenlijk helemaal geen tijd voor maar goed toch nog ergens tussen gepropt.
Daarna ben ik naar Leiden gereden om mijn lieve nichtje Mila op te halen zei zou komen logeren van maandag tot woensdag.
We zijn maandag naar de speeltuintjes geweest bij mij in de buurt en dan lekker in bad en filmpje gekeken en toen was het bedtijd.
In de avond kwam Petra langs om al mijn verhalen te horen.
Dinsdag ben ik met Mila naar Linnaeus hof geweest super leuk dag gehad samen.
In de avond kwamen Lies, Coby, Safia, Linda, John, Joyce en mijn oude Engels lerares.
Ik had een info avond over mijn leven in Ierland ik had een mooi PowerPoint presentatie gemaakt.
Smile

Woensdag ben ik in de ochtend met Mila naar Oegstgeest gereden om mijn nicht Linda op te halen daarna zijn we doorgereden naar Leiden naar mijn nicht Tamara daar was mijn ander nicht Veronique en haar dochter hebben we eerst onze lieve kleine neefje Noah bewonderd en zijn daarna met ze alle naar restaurant Lot en de walvis geweest.
Super leuk restaurant hebben heerlijk koffie gedronken helaas moest ik alweer weg om half 1 om naar de tandarts te gaan dus voor mij helaas geen lunch.
Mijn afspraak was eerst boven de gaatjes vullen om kwart over 2 en beneden gaatjes vullen was om half 4 maar ik had geluk want er was iemand ziek en werd ik geholpen om 3 uur.
Daarna naar huis gegaan even rustig gezeten en daarna ben ik met mijn moeder naar Noordwijk gegaan om bij La Cubanita tapas te eten met mijn lieve familie Anne-sophie ,Sidney, Danielle, Inger , Gert, Marleen en Theo Was heerlijk en leuk bij gekletst.
Donderdag ben ik met mijn lieve ouders de toerist uit wezen hangen wij zijn naar Amsterdam gegaan.
Om voor mij hoge sneakers te kopen maar helaas hadden ze die in Amsterdam ook niet want het was zomer.
Na 100 winkels maar opgeven en heb ik 2 paar lagen super mooi schoenen.
In de winkel straat kwamen we ook nog mijn nichtje Pien tegen.
we zijn naar de Albert Cuijp geweest een rondvaart gedaan kortom een super leuke dag gehad met mijn lieve ouders.
Vrijdag Eens na lange tijd eens uitgeslapen en in de middag ben ik naar het dorp gegaan om wat te drinken met Anne-Sophie.
Ook werd ik gebeld door mijn dokter en hij zei dat die mijn bloed had gezien en alles werkt weer goed ik ben weer gezond.
Laughing

In de avond ben ik naar Leiden gegaan met Laura heerlijk bij Annie’s verjaardag wat gedronken.
Zaterdag ben ik in de ochtend met mijn vader naar Leiden gegaan naar de bieb heerlijk loempia’s gegeten daar.
Bij V&D geluncht en toen moesten we toch echt naar huis want er was een verassing voor mij.
Mijn lieve ouders hadden een familie BBQ georganiseerd van mijn vaders kant.
Al mijn lieve ooms en tantes en nichtjes en neefjes gezien was een super leuke BBQ.
Bedankt allemaal dat jullie er waren.
En toen was het alweer zondag en was het tijd om weer naar huis te gaan.
Maar ik wilde nog helemaal niet was veel te leuk en gezellig in Nederland.
Om 10 uur kwam ik aan in Wexford en stonden mijn lieve vriendinnen al te wachten bij de bushalte.
Toen moest ik nog 2 weken werken met vakantie En nu eindelijk is het normale leven weer begonnen waren we allemaal erg aan toe.
Maandag waren ze nog vrij want hier hebben ze echt vakantie van 1 Juli tot 1 September.
Dinsdag was ik vrij want mijn hostmom had vrij genomen want ze wilde zelf de kinderen voor de eerste school dag naar school brengen en F ging voor de eerste keer naar school weer een nieuwe fase.
Is wel stukken drukker nu ben nu echt een taxi eerst ga ik naar de crèche om half 1 daarna ga ik om 2 uur naar school om E uit school te halen en om 3 uur ga ik weer terug naar school maar nu om C op te halen.
Op Donderdag hebben we ook Balletles en nu M ook gaat begint haar les om 3 uur.
Ik ga dan om half 1 M uit de Crèche halen en samen met F gaan we naar de ooms daar hebben we gezamenlijk lunch.
Dan ga ik terug naar school om E op te halen naar huis om haar lunch te geven en om te kleden om 3 uur sta ik op school om C op te halen en rij ik door naar Balletles om M op te halen haar oom heeft haar gebracht en om E daar te laten om 4 uur haal ik haar weer op.
Gaan we snel naar huis want om half 7 moeten we alweer op het hurling veld staan daarvoor moeten we nog huiswerk maken en eten.
Kleine kinderen worden groot want F gaat nu ook 2 ochtenden naar school op Dinsdag en Vrijdag die 2 ochtenden ben ik vrij.
Gister was mijn eerst vrij ochtend ik had een heel raar gevoel toen ik alleen weg liep van de crèche maar hij vindt het zo leuk kreeg nog net een kus van hem toen ik weg ging.
Woensdag heb ik heel de ochtend de tijd genomen om F zindelijke te maken en het is mij gelukt zo blij mee.
We waren al een week bezig maar hij had het nog niet door en nu is die gewoon zindelijke.
Dus geen luiers meer in huis en hij wordt nu toch een echt grote jongen want hij wil alles zelf doen
Want hij is een grote jongen.
Morgen ben ik alweer een jaar in Ierland tijd vliegt maar nog steeds geen moment spijt gehad.
Mijn plannen zijn veranderd ik kom niet naar huis in Oktober of met Kerst ik heb ander plannen gemaakt maar dat horen jullie nog als ze definitief zijn.
En ik had gepland om voor de zomer alweer in Nederland te zijn om een baan te zoeken en heel hard te werken en veel geld te verdienen om zo rond 2017\2018 een camper te huren en een rondreis te gaan maken in Amerika want dat land laat mij maar niet met rust
Embarassed

Dikke kus uit Ierland.
Kiss

Reacties

Reacties

ria

Wat kan je toch onwijs leuk schrijven sandy .

coby

Heerlijk om te lezen. Dikke kus terug

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!