sandyalsaupair.reismee.nl

ziek,beurs en feestjes

Hallotjes,

daar ben ik weer lang geleden dat ik schreef maar er is weer van alles gebeurd.
Laten we terug gaan naar vrijdag 23 Oktober.
Het was een belangrijk weekend mijn host vader heeft een eigen bouw bedrijf hier in Ierland is er ook een dip in de huismarkt.
Nou was er in Dublin een bouw beurs en mijn host vader zou het hele weekend in Dublin staan op de beurs.
Mijn host moeder zou vrijdag en maandag ook mee gaan naar Dublin om hem te helpen.
Dat betekent voor mij dat ik meer zou werken die week maar ik de week erna mijn vrij dagen zou krijgen.
Nou werd ik donderdag nacht ziek en vervelende buikgriep wat de lieve kindjes van school mee hebben genomen.
Maar ik kon helemaal niet ziek zijn was zo belangrijke dag ik zou de hele dag werken van 7:30 tot 21:30 en in de avond zou ik met vrienden naar de spiegeltent gaan daar was een 1926 feest.
De spiegeltent is er eens per jaar met het opera festival.
Het weekend daarvoor waren we naar Killkeny gereden om onze outfit te shoppen.
In de ochtend zou ik het huis schoonmaken omdat er zaterdag kijkers zouden komen voor het huis.
Eigenlijk zouden ze het weekend daarvoor komen dacht de makelaar maar de mensen uit Engeland dacht het weekend van de 23ste mis communicatie.
maar uit eindelijk lag ik vrijdag de 23ste ziek in bed en de oudste jongen was ook ziek thuis.
Wat hebben we een geluk oma woont maar 2 minuten van ons vandaan en die kwam in de ochtend.
Mijn host moeder bracht de kinderen naar school F en M bleven langer op de crèche het is een crèche en naschoolse opvang.
De oudste C gaat daar heen elke donderdag na school als de meiden ballet hebben.
F en M liepen samen met de leidster naar school waar de tante E,F en M ophaalde.
E werd in de middag ook ziek en F was het weekend daarvoor al ziek geweest.
Nadat ik vrijdag heel de dag in bed heb gelegen en veel heb geslapen werd ik zaterdag wakker.
En voelde ik mij al iets beter maar toen mijn host vader naar Dublin vertrok vertelde hij dat mijn host moeder ook ziek was geworden.
De tante was blijven slapen omdat mijn host ouders laat thuis kwamen van Dublin.
Zaterdag ochtend hebben we een film gekeken daarna hebben we de kinderen aangekleed en ben ik met ze naar de oom geweest daar kwam de tante en mijn host moeder ook heen.
Zodat de tante en mijn host moeder even snel nog het huis konden schoonmaken naja meer toonbaar.
De tante had gezegd tegen de kinderen vrijdag als jullie lief zijn en zachtjes dan gaan we morgen naar Dealz en soort Action waar ze iets uit mochten kiezen.
Dus in de middag ging ik met de tante en de kinderen winkelen.
Ik had het warm en dan weer koud knallende koppijn en dan winkelen met kinderen eens maar nooit meer !
Uiteindelijk zijn mijn host vader en M niet ziek geworden gelukkig hadden we een weekje geen school en hebben we het rustig aan gedaan.
Zondag ben ik voor het eerst naar een Hurling wedstrijd geweest was super leuk.
Vrijdag de 23ste kwam ook Mandy voor een weekje weer naar Ierland want we hadden 2 verjaardagen te vieren.
Donderdag de 29ste was Tania haar verjaardag 23 werd ze.
Haar moeder uit Spanje was hier voor een week.
En heeft voor haar verjaardag een Spaans diner gemaakt Was super lekker.
Vrijdag de 30ste was Patricia haar verjaardag.
Ik had het hele weekend vrij en Patricia en Toni hadden gezegd kom lekker hier een weekendje.
Ik heb een heerlijk rustig feest weekend gehad.
Vrijdag avond hadden we de verjaardag van Patricia en ze zei dat het kostuum party is.
Zo heb ik toch mijn kleding kunnen gebruiken van het 1926 feestje.
Helaas moesten we in de avond afscheid nemen van Mandy ze ging weer naar huis maar over 6 weken is ze er weer.
Zaterdag lekker rustig aan gedaan had een katertje

Innocent
en in de avond hadden we een Halloween feestje in de huis van Toni en Patricia.
Daarna zijn we naar Maggie’s geweest was een super weekend veel gefeest veel gedronken gewoon een top weekend met mijn lieve vrienden.
Kiss

Zondag zijn we naar port laoise geweest voor een andere hurling wedstrijd en een oud kasteel bezocht.
Ik kan het niet geloven dat we alweer in November zitten en dat het bijna kerst is.
Hier wanneer Halloween is geweest komt kerst in de winkel straat hoor je al kerst muziek door de speakers.
Ik kom naar huis met kerst ik kom aan op woensdag de 23ste en ga weer terug naar Ierland de 28ste .
Kerst thuis en oud en nieuw in Ierland met mijn lieve vrienden.
Dit was het wel weer zie jullie allemaal snel weer
Dikke knuffel uit Ierland

Reacties

Reacties

ria

Wat heb je weer leuk geschreven sandy .

Doris

Tof hoor lieve Sandy! Nog steeds heel trots op je! En stiekem een beetje jaloers natuurlijk gehehe.. Have fun!

jacqueline

Nou,saai is het niet je Ierse leven.Misschien zie ik je in december want ook dan zal je het wel druk hebben.Groetjes

coby

Hoi sandy, nou je hebt weer heel wat meegemaakt. Fijn dat je met kerst thuis komt. X groetjes coby

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!