sandyalsaupair.reismee.nl

Nieuw jaar,

Hallo lieve lezers,

Ten eerste gelukkig nieuwjaar wens iedereen een gezond liefdevol jaar.

Kiss

Zitten we alweer in Janauri nog maar 16 weken en dan kom ik alweer naar huis.
Cry

wij zijn het jaar heel goed begonnen onze jongste meisje kreeg de waterpokken op oud jaars avond.
Frown

Niemand anders heeft het maar dat kan dus drie weken duren voordat de volgende het krijgt en aangezien ze het allemaal nog niet hebben gehad wordt een drukke maand.
Undecided

Voor de mensen die ik nog niet gesproken heb ik heb een iers politie agent aan de haak geslagen.
Laughing

Zijn naam is Mj en 24 jaar oud werkt als politie agent in Bray dichtbij Dublin.
De kinderen gaan morgen weer terug naar school en gaat het gewone leven ook weer beginnen hier.
Heb heerlijke dagen gehad thuis was kort maar heb de belangrijkste mensen kunnen zien door mijn verjaardag wil de mensen bedanken die zijn gekomen waardeer het echt BEDANKT !!.
Kiss

De 23ste vloog ik naar Amsterdam met een uurtje vertraging omdat het vliegtuig stuk was op Amsterdam.
Frown

Kwam ik door de deur was daar Tatjana, Mama, Bryan, Dex, Daan en Wilco.
Laughing

Heerlijk in de avond patatjes met frikandellen gegeten met Tatjana, Mama, Bryan, Inger, Dex , Sep en Daan.
Tongue Out

In de avond naar Haarlem geweest met Bryan heerlijk wezen stappen samen.
De 24ste stond ik vroeg op om met mijn vader de laatste boodschappen te doen en mijn mooi foto taart op te halen.
In de middag kwam Tatjana en zijn we voor onze verjaardagen naar de film mannenharten 2 geweest en heerlijk uit eten geweest bij de Family.
Tongue Out

Heerlijk all you need is love gekeken en daarna naar huis want onder de kerstboom lagen de kerst cadeaus en die wilde graag uit zijn cadeau papier.
Laughing

Om 1 uur s’nachts werd ik gebeld (face time) door mijn lieve vriendinnen uit Ierland eerst was er niemand en daarna sprongen ze op en zongen voor mij.
Super lief en hebben nog lang gekletst met ze uiteraard miste ik hun.
Innocent

De 25ste was mijn verjaardag al mijn lieve vrienden en familie zijn geweest.
In de avond hebben we heerlijk chinees gehaald en zijn mijn lieve ooms en tantes gebleven was een erg leuke gezellige dag.
De 26ste zijn we heerlijk met ze vieren naar de zwarte markt geweest.
Was niet zo leuk als anders want al de marktkramen zijn bijna weg en zijn nu allemaal grote winkels.
Daarna zijn mijn moeder en ik nog even naar Noordwijk gereden heerlijk daar even gewandeld en nog even op bezoek bij Tatjana en haar ouders en zusje was erg gezellig.
De 27ste in de ochtend op bezoek bij mijn lieve nicht Linda en in de middag heerlijk naar de nieuwe sauna in Leiden geweest was echt heerlijk en een mooi sauna.
Laughing

28ste vloog ik weer terug en stond Mj mij op te wachten op het vliegveld en zijn we samen uit eten geweest en daarna naar huis gereden dat ging nog.
Omdat we heel veel regen hebben gehad zijn er paar een dorpen overstroomt de rivier kwam over zijn oevers en het water komt tot aan je navel vertelde mijn schoonmoeder dit gebeurde afgelopen dinsdag en we zijn nog niet klaar met de regen ze verwachten nog 21 dagen regen whoee welkom in Ierland.
Undecided

Woensdagavond hebben we afscheid genomen van Patricia zij ging terug naar Spanje.
Nu zijn er nog maar van de zeven meiden 5 in Ierland en de volgende die naar huis gaat ben ik.
Cry

Zaterdagavond hadden we de verjaardag van Mj zijn broertje werd 18 jaar.
Verjaardagen 18,21,30,40 en 50 vier je in een pub drankjes betaal je zelf aan de bar zo eigenlijk best duur als je gaat als bezoeker maar als je het feestje geeft is het wel goedkoopdit geldt trouwens ook voor bruiloften.
Smile

Ik heb mijn eerste Iers bruiloft 13 Februari een neef van Mj gaat trouwen ben erg benieuwd naar hun traditie.
De vakantie hebben we niet veel gedaan veel thuis geweest vanwege het weer heerlijk relax thuis hutten bouwen met kussens en lakens, Film kijken of spelen op de nieuwe tabblad en natuurlijk met het nieuwe speelgoed van de kerstman.
Speel kamer zit weer vol binnenkort maar eens goed opruimen zodat ook het nieuwe speelgoed in de boxen pasen.
Vanwege het weer niet veel meegemaakt meer op gesloten in huis dat krijg je als je op het platteland woon en de wegen onder water komen te staan.
We hadden gister en vandaag droog weer en zijn vandaag naar de ooms geweest heerlijk spelletjes gespeeld met nichtjes en neefjes.
Dat was het wel weer wens iedereen nog een fijne avond.
Dikke kus uit Ierland,

Reacties

Reacties

ria

Leuk verhaal weer sandy .

Pien

Hoi Sandy, wat super leuk om te lezen allemaal! Ook heel leuk dat je een vriendje hebt, ik zag de foto op instagram :) We misten je wel op de nieuwjaarsborrel, ik had het leuk gevonden om je verhalen in het echt te horen, maar dat zal vast nog wel een keertje komen! Veel plezier nog! Xx Pien

Ans Teeuwen

Hoi Sandy,wat een gezellig verhaal heb je weer geschreven.En heel verstandig dat je een politieman aan de haak heb geslagen????altijd een veilig gevoel met hem aan je zij?Geniet nog van je laatste maanden daar en succes straks met het vinden van een baan hier in Nederland.Want je heb nog steeds plannen om naar Amerika te gaan begreep ik van je moeder.Liefs uit Lisse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!