sandyalsaupair.reismee.nl

Verandering

Hallo,
Goh wat kan er toch in 1 dag veel veranderen.
Voor jullie goed nieuws voor mij iets minder maar Dinsdag 22 Maart om vier uur landt ik op schiphol.
Huh zouden jullie denken hoe dat zo ??
Nou mijn host vader wil dat de nieuwe au-pair minimaal 3 maanden werkt voor dat de zomervakantie begint.
Want 8 weken met vier kinderen thuis als je ze nog niet onder controle heb ren je na 2 dagen gillend weg.
Zo hebben we gisteravond besloten dat ik in Maart naar huis vlieg en vier ik Pasen in Nederland.
Ik was er zelf niet echt blij mee om al zo vroeg naar huis te gaan want dat betekent dat ik over 9 weken en 2 dagen weer voet op Nederlands bodem zet.
Terwijl ik hier nog niet echt klaar was heb nog niet alles gezien van Ierland en had nog zoveel plannen in het voorjaar om te zien.
Ook laat ik hier mijn lieve vriendje en lieve vriendinnen achter.
Maar even wat anders ik heb een baan nodig als iemand iets weet heb geen voorkeur doe alles.
Kleine update over wat hier gaande is het is zaterdag avond en ik ga uit vanavond met mijn vriendinnen.
Fijne avond en ik zie jullie snel

XXxx Sandy

Reacties

Reacties

Linda

Wel jammer voor je maar je heeft het erg leuk gehad.
Weet je dat een van de dames van de Theepot kinderopvang(tegen over ons) zwanger is -misschien willen ze daar iemand met ervaring voor haar verlof -vanaf maart/april. Tot kijk !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!