sandyalsaupair.reismee.nl

4 dagen

Hallo,

Ik leef nog en heb helaas nog maar 4 dagen in Ierland.

Cry

Maar ik heb ook goed nieuws ik heb een fulltime baan en ga beginnen in April.
Smile

In Januari ben ik voor 3 dagen thuis geweest voor familie omstandigheden en in de ochtend heb ik een sollicitatie gesprek gehad bij een nanny bureau.
Ik ga werken als Nanny in Den-haag ik ga 2 familie’s ontmoeten volgende week.
1 familie met een jongen van 2 en een pas geboren tweeling ga daar werken misschien 1 dag.
De andere familie heeft 3 kinderen jongen van 3 en jongen van 1 en een pas geboren meisje en ga daar misschien 3 dagen werken.
Dat betekent dat ik 4 dagen werk en 3 dagen vrij ben.
Op dit moment ben ik wel toe aan vakantie en die krijg ik 9 dagen.
zaterdag heb ik mijn afscheidsfeestje gehad in de pub met mijn lieve vrienden en familie.
was erg gezellig en ga ze allemaal verschrikkelijke missen maar het is maar een uurtje vliegen.
Maandag avond is de nieuwe au-pair gekomen zodat ik haar kan in werken en beoordelen.
En ze is super leuk lieve au-pair wat hier echt is om voor de kinderen te zorgen en niet voor het reizen.
Ze komt uit Zuid-Afrika maar was al 3 keer meer een au-pair in Amerika, Nederland en Belgie.
En ze is goed gekeurd door mij zo geen stress meer dat we geen au-pair hebben als ik weg ben.
Woendag avond zijn mijn host parents naar Engeland vertrokken voor de paarden race en komen zaterdag avond weer thuis.
Gister was het sint-patricks day en zijn we naar de parade gaan kijken want E was in het.
De jongens gingen met oom en tante en dan had ik alleen M.
En die had de tijd van haar leven want ze mocht met mijn vriendinnen naar de parade.
Ze is nu in haar fase een echt meisje kiest haar kleren zelf uit in de morgen en verkleed zich zelf zo’n 5 keer per dag.
Wanneer haar even niet zie weet ik al dat ze boven in haar kleding kast is.
vandaag gaan we naar het park met andere au-pairs even lekker buiten spelen.
Morgen heeft M haar eerste partijtje en ze is zo blij weet al wat ze aan gaat doen.
Ze kwam beneneden ook met een cadeautje voor de jongen ze pakte 2 shirts van F.
Ik zei nee we gaan een cadeautje kopen in de winkel.
Vanmiddag ga ik met M naar de winkel voor een cadeautje te kopen.
morgen avond heb ik een verjaardagsfeestje van mijn vriendin haar verjaardag is op 22 maart.
Zondag even uitslapen en alles wassen en dan naar de stad om tijd door te brengen met mijn lieve vrienden.
Zondag avond ga ik met mijn klas van dinsdag avond en mijn vrienden uit eten.
Maandag is de laatste dag dat ik werk de kinderen hebben vakantie dus gaan we wat leuks doen weet nog niet wat.
Maandag avond komt de familie eten dat wordt erg gezellige en een afscheid etentje
En dan is het Dinsdag 22 Maart de dag dat ik naar huis vlieg.
Ik landt Dinsdag 22 Maart op Schiphol om 4 uur.
En is mijn au-pair avontuur voorbij maar dan begint mijn nanny avontuur in Nederland.

Tot dinsdag op het vliegveld
Xxx San

Reacties

Reacties

Linda

OMG the time has gone so quickly! Enjoy your last few days and have a safe trip HOME! Really Great news about the Hague nanny job. See you soon. L

lies

Wat een leuk verslag Sandy.Een Ierland periode met heel veel geleerd en gezien.Je hebt een wereldtijd gehad. Heel veel plezier met de laatste dagen mask er iets moois van.Enne idd even terug nasr Ietland om je vrienden te zien is gelukkig een mogelijkheid. Sterkte met wennen in Nederland tot gauw.Kus Lies????????

ria

Wat heb je dat weer leuk gedaan sandy ,en inderdaad het is maar 1uur en 40mnin vliegen en je bent weer bij je vrienden .tot gauw meisie xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!