sandyalsaupair.reismee.nl

Het gaat toch echt gebeuren

Lieve lezers,


Vandaag een mail gehad van Inter Echange dat is de partner organisatie van Travel Active dat ze mijn profiel nu online gaan zetten in Amerika.
Nu kunnen ouders mij vinden op hun speciale site een soort dating site maar dan voor de perfect au-pair te vinden :)
ze kunnen van alles invullen waar ik vandaan kom wat mijn talen zijn of ik ervaring heb met kinderen wat mijn hobby's zijn en of ik een filmpje heb.


Voordat ik werd goed gekeurd moest ik online allemaal documenten invullen die over mij gaan, over mijn familie,mijn leven ,hoe ik kijk naar het leven, allemaal foto's van mij en mijn vrienden familie oppaskindjes toegevoegd, daarna moest ik een film maken over mijn leven zodat mijn nieuwe ouders een goed beeld krijgen van mij,ook moest ik ze een brief schrijven.
Ook zijn er refrenties ingevuld door gezinnen waar ik oppas, ook hebt mijn lieve beste vriendin een formulier moeten invullen.
Toen ik dat allemaal had ingevuld heb ik het opgestuurd.


Toen kreeg ik een uitnodiging om naar Venray te komen daar zit Travel Active gevestigd.
Ik zou eerst 12 Maart moeten maar werd een week van tevoren gebeld of ik 7 Maart kon omdat Inter exchange in Nederland was.
En heb toen op mijn werk mijn dag om geruild en ben toen samen met mijn lieve moeder naar Venray afgereist.
Daar kreeg ik eerst een psychologische test dat was een vragen lijst in het engels waar ik allemaal vragen moest beantwoorden met cijfers van 1 tot 5.
Daarna ging ik met Nadine ( een medewerker van Travel Active ) een intervieuw houden ze had allemaal vragen en dit werd ook in het engels gedaan.
De vragen waren wat mijn lievelings eten was tot dat wij mijn ervaring was met kinderen, auto rijden.
En als laatste was er een Engels test ze hadden levels gemaakt van 6 tot 12 en ik kwam maar tot 8.
Ik vond dit al best knap van mij zelf :) mijn Engels is nou eenmaal niet helemaal goed maar dat wist ik al en daarom volg ik 2 keer in de week engels les bij een kennis.
En als laatste van de dag werd er een presentatie gegeven door Michael van Intern Exchange en deze presentatie was ook weer in het Engels.
Maar verstaan is makkelijk maar het terug praten niet maar dat komt allemaal wel :)


Ik vind dat ik jullie wel weer goed op de hoogte heb gebracht.
En als er nieuws is horen jullie dat uiteraard.


Liefs en dikke kus, San

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!