sandyalsaupair.reismee.nl

slecht nieuws......

Hallo lezers,

Eindelijk doet de site het weer en kan ik eindelijk een verhaal schrijven er is namelijk alweer een hele hoop gebeurt.

Ik was druk bezig met zoeken naar een familie.
Toen had ik opeens een skype gesprek met een familie.
De familie had 2 kinderen een meisje van 6 en een jongen van 10.
Had ik een heel leuk gesprek mee maar van beide kanten was het niet wat we zochten, de kinderen gaan allebei naar school en waren mijn werk tijden van kwart voor 7 tot 9 uur en van half 3 tot 7 uur in de avond in de tijd dat ik niet werkte mocht ik zelf bepalen wat ik deed met mijn tijd maar ik moest wel dicht in de buurt blijven van school.
Toen dacht ik als ik zoveel vrij tijd heb wat ga ik dan allemaal doen.
Eigenlijk was ik een beetje aan het huis gebonden en aangezien ik een actief persoon ben zie ik mij niet een jaar lang op de bank hangen als ik vrij ben.
Toen heb ik voor mezelf besloten dat ik voor jongeren kinderen wil zorgen zodat ik heel de dag bezig ben en zo krijg ik minder heimwee.
Het voordeel van Amerika is dat je pas met 6 naar school gaat.

Vorige week maandag had ik een mail ontvangen dat er een gezin was en het gezin wou ook skypen met mij.
het gezin had 2 jongens van 10 en 12.
Ik heb toen de familie gemaild dat ik opzoek ben naar een gezin met jongeren kinderen.
Maar omdat ik nog heel veel moeite heb met het schrijven is mijn mailtje verkeerd begrepen bij de familie.
De organisatie vanuit Nederland belde mij daarover een dag later en ze vertelde mij dat ze opnieuw mijn Engels willen testen om te kijken of ik vooruit ben gegaan.
De test was vandaag.

Ik was uiteraard erg zenuwachtig ik heb gesproken met de organisatie en die belde mij vanmiddag met de medeling dat ik niet naar Amerika mag omdat het niet verstandig is.
Een familie in Amerika willen dat je perfect Engels spreekt want de communicatie is heel belangrijk bij au-pair.
Ik kan wel Engels spreken maar niet perfect.
Ook zouden ze het zonde vinden omdat ze merken dat ik heel graag naar Amerika wil en ze willen voorkomen dat ik na 2 maanden alweer thuis ben omdat het niet lukt in Amerika.

Ze hebben uitgezocht dat ik wel naar Engeland mag.
InEngeland daar zijn heel veel gezinnen die Nederlands zijn en die mensen zouden mij goed Engels kunnen leren en als het mij heel goed bevallen is zou ik door kunnen naar Amerika.
Dit hebben ze gedaan omdat ik laat zien dat ik heel graag wil.

Ik had zelf ook al een beetje rond gekeken je moet toch een back up hebben.
En ik kwam uit op de landen Nieuw-Zeeland en Australie.
Zij hebben een bepaald programma voor mensen die de opleiding hebben gevolgd en worden beter betaald omdat je er tenslote voor hebben geleerd.
De organisatie gaat uitzoeken of er in Australie en Nieuw-Zeeland ook familie's zitten die het leukt lijkt om de au-pair Engels te leren.
Ook moest ik van de organisatie gaan nadenken wat ik wil en ik weet het niet.
Ik ga er nog eens goed over nadenken maar 1 ding weet ik wel ik ga werken als Au-Pair alleen waar dat weet ik nog niet.

Ik hou jullie op de hoogte,

Liefs, Een zwaar nadenkend meisje Xxx

Reacties

Reacties

Petra

Jeetje San , wat een verhaal!!! Wel positief van je dat je hoe dan ook als au pair wil gaan werken . Het gaat je daarom ook vast en zeker lukken !!! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!