sandyalsaupair.reismee.nl

Mijn Keuze

Hallo Lezers,

Vandaag ben ik samen met mijn lieve moeder afgereisd naar Venray wat een eind rijden is dat zeg.
Wij waren om 11 uur vertrokken en waren om kwart voor 1 in Venray ik had de afspraak pas om 2 uur.
Dus zijn we naar het centrum gereden en hebben heerlijk een kopje koffie gedronken en even winkeltjes gekeken en toen was het bijna 2 uur en zijn we naar de organisatie gereden.

Ik had een gesprek met een van de meiden van Travel Active we hebben mijn Engels besproken en mijn doorzettings vermogen.
En ik vertelde aan haar dat ik veel had nagedacht en dat heel mensen mijn hadden geadviseerd om naar Engeland te gaan.
Zelf kon ik niet echt een keuze maken het gaat mij erom dat ik heel goed Engels leer en daarna naar Amerika kan.
Want dat is nog steeds mijn grote droom.
Toen zei de vrouw dat Australie af valt want daar is niet voldoende begeleiding voor mij.
In Australie moet je voornamelijk alles zelf doen.
Toen hadden we nog Nieuw-Zeeland over en Engeland.
Helaas is het nu niet het seizoen voor Nieuw-Zeeland die zoeken vooral au-pairs in December of Janauri want dan is het bij hun zomervakantie.
En toen bleef alleen Engeland over.
De vrouw zei ik wil je met alle liefde naar Amerika sturen maar Amerika is een heel kritisch land meiden die roken of tatoeage hebben of minder Engels praten worden bijna of niet geplaatst.
Ze zei we kunnen nu nog 3 of 4 maanden wachten voordat je mischien een gezin hebt en dan omdat het niet lukt met de taal al binnen 3 maanden naar huis komt omdat het niet werkte met de familie is dat niet handig.

Ik had zelf al gevonden dat de zelfde organisatie ook taalreizen doet.
Ik had dan bedacht om naar Amerika te gaan 2 weken Engels leren en daarna naar mijn gast gezin.
De vrouw zei zelf dat ik meer heb aan au-pair worden in Engeland daar leer ik tenslote meer want daar blijf ik minimaal 6 maanden en maximaal 10 maanden.

Dus Sandy gaat eerst naar Engeland voor hoelang dat weet ik nog niet de meeste gezinnen zoeken een au-pair voor het schooljaar dat zou dan betekenen dat ik minimaal 10 maanden weg ben.
Gelukig hoef ik niet mijn aanmeldingspakket helemaal opnieuw in te vullen.
Heel veel documenten hebben ze al van mij maar wel moet ik opnieuw een dating profiel aanmaken, maar nu voor Engeland dit ga ik morgen en overmorgen doen en sta ik vanaf vrijdag online in Engeland.
Als ik binnen 2 weken nog geen gezin heb wordt ik ook aangemeld in Ierland.
Maar ze heeft hele goede hoop want ik heb een aantal plus punten ;)
Ik ben meteen beschikbaar en heel flexibel en ik heb een rijbewijs.
Dus ik zou heel snel in Engeland kunnen zitten.

Nu ga ik reisverhalen lezen van meiden die al in Engeland zitten.
Ik hou jullie op de hoogte..

Reacties

Reacties

marleen

Een hele goede keuze....het gaat je lukken!! Xx

Sandra

Spannend Sandy! Wel een goede keus denk. Zo haal je je Engels op en je doet alvast ervaring op... Niemand die jou straks meer kan weigeren in Amerika!

Sidney

Mag ik dan op bezoek komen! ;)

Ilona

De aanhouder wint Sandy ! Succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!