sandyalsaupair.reismee.nl

Ierland

Hallo lezers,

Ja jullie lezen de titel goed.
Ik kreeg vanochtend een mailtje van de organisatie dat ze in Ierland op zoek zijn naar au-pairs.
En of ik ook naar Ierland wil.
En dat wilde ik wel ik heb mijn brief dat wordt gestuurd naar mijn host familie veranderd van Engeland naar Ierland zodat ze die konden opsturen.
En net kreeg ik een mail dat de organisatie vanuit Ierland een skype gesprek met mij wilt.
Nu heb ik morgen middag om half 5 een skype gesprek met de organisatie.
Ik heb dinsdag 26 Augustus een skype gesprek met de organisatie vanuit Engeland.

En dan is het wachten op een familie en waar de familie woont.
Dus het is nog even spannend naar welk land ik ga.
Ik hou jullie op de hoogte

Xxx San

Reacties

Reacties

Ankie meskers

Wat leuk Sandy, nou afwachten maar. Succes

lida Meeuwissen

Spannend nog even zou wel leuk zijn als het wat werd we horen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!