sandyalsaupair.reismee.nl

skype gesprek met de organisatie

Hallo lezers, vandaag mijn skype gesprek gehad met de organisatie vanuit Ierland. Ik was heel de dag heel zenuwachtig en druk en wist ook niet hoe ik mij moestgedragen vandaag. Eindelijk was het half 5 en ik ging skypen met een vrouw vanuit Ierland ik denk dat ze een jaar of 25 was en ik heb heel gezellig geklets met de vrouw. We hebben in totaal 12 minuten geskyped en het was echt een goed gesprek. Ik gaf ook aan dat ik bij een familie wou die er voor openstaat om mij Engels te leren. En de vrouw zij waarom ze vond dat mijn Engels goed was. Ik super blij :) maar ze heeft mij ingeschreven voor een Engels cursus En ook vroeg ik aan haar hoelang het duurt voordat ik een familie heb. En ze zei volgende week hebben we al een gezin voor je wij zitten te springen om au pairs. super spannend dus ik hou jullie op de hoogte Xxx vrolijke meisje :)

Reacties

Reacties

Ankie meskers

Wat leuk Sandy dat gaat vast goed komen, succes

marleen

Gaaf!! Xx

Sandra

Super leuk Sandy! Spannend en succes :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!