sandyalsaupair.reismee.nl

Een gezin.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie lezen het goed ik heb een gezin.

Ik heb vanavond geskyped met een familie uit ierland.
Ze wonen aan de west kust van ierland in county mayo.
Ze hebben 2 kinderen een meisje van 10 en jongen van 7 bijna 8.
Ik ga op vrijdag naar school om Engels goed te leren.
Elke ochtend begin ik om 7 uur en de ouders komen terug maximaal om 7 uur in de avond.
De kinderen gaan van kwart over 8 tot 3 uur naar school.
De school bus komt langs onze voordeur

Cool

Ik ben op zaterdag vrij en zondag moet ik in de ochtend oppassen omdat de ouders dan gaan fietsen met een club vrienden en in de middag ben ik vrij.
En elke avond ben ik vrij, tenzij ze weg moeten dan moet ik oppassen
Wink

Het skype gesprek vanavond ging goed ik heb gesproken met alle vier.
Eerst werden we voorgsteld aan elkaar toen gingen we allemaal om de beurt een vraag stellen.
Het meisje vroeg aan mij of ik hield van shoppen jaa dat doe ik hoor

Laughing

Het jongentje vroeg of ik hield van dieren ik vertelde dat ik ze wel leuk vind alleen ben ik allergisch voor dieren.
Hij vertelde aan mij dat hij een konijn had maar die leeft buiten dus helemaal niks aan de hand
Laughing

Ik vroeg aan de kinderen wat ze deden in hun vrij tijd en de jongen gaat vaak naar een park om te voetballen.
Het meisje gaat ook vaak naar het park om te voetballen of ze wil shoppen.
Ook zwemmen de kinderen allebei.
De vader vroeg aan mij wanneer ik kom komen ik zei dat ik meteen kon beginnen dus we gaan allebei mailen naar de organisatie en dan hoor ik via mijn organisatie wanneer ik weg ga.
Dus vertrek datum is nog onbekend maar zal wel snel zijn aangezien de kinderen maandag alweer naar school gaan.
De moeder vroeg wat mijn ervaring was met kinderen.
Volgens mij heb ik wel genoeg ervaring met kinderen
Wink

Toen kreeg ik van de jongen een hele demostratie van zijn speelgoed hij had een robot hond en die kon allemaal kunstjes.
Het was een heel gezellige gesprek en ontzettend leuk gezin waar ik zeker mij thuis voel.
Er was gewoon meteen een klik en ik pas gewoon bij dit gezin.
Ik vroeg ook aan ze wat ze verwachten van mij als au pair.
De ouders zei de als jij gelukkig bent en de kinderen ook dat verwachten we van jou :)

Het gezin wil mij heel graag hebben en ik hun maar we hebben afgesproken dat we er nog een nachtje overslapen en dat we morgen weer contact hebben met elkaar.
En dan gaan we de organisatie mailen en dan moeten we even wachten na het weekend voor dat alles geregeld is.

jullie horen snel meer
Xxxxx Van een super blij meisje

Tongue Out

Reacties

Reacties

marleen

Yes leuk super gaaf gefeliciteerd....en een gaan je missen!
Xx Marleen

daan

Leuk San! Net op tijd uiteten geweest dus!

lida Meeuwissen

Goed nieuws san Hardstikke leuk voor je gaat dan toch weer snel

Truus

Leuk Sandy! Succes!

Tessa

Wauw, gaaf zeg!! Succes!

sandra

Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd met je gezin.... Heel veel plezier :)

Esmée

Gefeliciteerd!!

Ankie

Wat leuk Sandy,
Ik denk dat het wel goed gaat komen lijkt ook een leuk gezin, en jou ervaring met kinderen is prima.
Ik kan alleen nog zeggen heel veel plezier daar

Claire????

Wat leuk dat je eindelijk een gezin heb gevonden! Gefeliciteerd???????????????? Ik ga je wel heel erg missen...

Xxxx Claire

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!