sandyalsaupair.reismee.nl

gezinsuitbreiding en mijn Toekomst,

Hallo lieve lezers,

Daar ben ik weer met mijn avonturen in Ierland.

Laughing

We gaan terug naar dinsdag avond 18 November ik was op weg naar mijn Engels les.
Ik was er bijna mijn Engels les bevind zich in een vrij smalle weg en bijna elke straat in Ierland is een richting verkeer behalve deze.
Yell

Er kwam een auto van de andere kant en die kwam best dicht op mij dus uit reflex draai ik mijn stuur naar links.
En toen hoorde ik een knal en ik dacht nee ik had met mijn spiegel een andere auto geraakt maar omdat ik al bijna stil stond zag je niks aan de ene auto maar wel aan mijn auto.
Mijn kap van mijn spiegel is eraf dus na mijn les ben ik meteen naar huis gereden met een knoop in mijn maag en verteld wat er was gebeurd.
Surprised

Mijn hostparents moesten lachen toen ik het vertelde het is mijn host mum ook al 2 keer gebeurd en geeft niks dus daar was ik wel blij om.
Laughing

Donderdag in de ochtend nadat ik de drie oudste naar school had gebracht ben ik met de jongste naar de stad gereden daar ontmoet ik Toni en haar jongste.
We hebben geshopt en koffie gedronken het was best koud die dag en opeens begon de jongste keihard te huilen en ik vroeg aan hem wat is er aan de hand maar hij zei alleen maar autsie dat zegt die heel de dag
Wink

Dus ik voelde zijn vingers en die waren best koud dus we gingen Dunnes binnen en supermarkt en kleding winkel en ik liet hem blauwe handschoenen zien nee zei hij ander woordje wat die de hele tijd zegt dus ik liet hem rode handschoenen zien nee oké dan geen handschoenen.
Smile

We gingen heerlijk een kopje koffie drinken en de 2 kleintjes speelde heerlijk samen aan tafel zo leuk om te zien.
Zaterdag was ik vrij en had ik een verjaardag van een Nederlands meisje die hier ook werkt als au-pair.
Nadat ik heerlijk lang had uitgeslapen ben ik maar gaan douche maar omdat ik alleen thuis was vond ik dat ik eens een lang douche mocht nemen ( 20 minuten )
Innocent

Nadat ik dat had gedaan ging ik naar beneden naar mijn kamer toen ik langs de wc liep hoorde ik drup drup ik dacht dat is mijn hostdad die wast zijn handen.
In mijn kamer keek ik uit het raam zag geen auto’s staan toen dacht ik ojee er is iemand in het huis.
Ik had mijn raam open gezet en ben toen wat gaan eten in de keuken dus ik als een held duw de wc deur open en zie dat heel de vloer onder water staat.
Surprised

Ik dacht shit ik was druk bezig met het schoonmaken van de wc en mijn hostdad kwam thuis en vroeg wat ben jij aan het doen .
Dus ik leg uit wat ik deed hij lachen en zei op je vrij dag dweil je de wc vloer en zei dat er dan verstopping zit ik maak het zowel voor je.
Toen ik klaar was vroeg mijn hostdad of ik nog kingsize breakfast lust dat wilde ik wel.
Laughing

Daarna ben ik naar de verjaardag gegaan we hadden cheesecake super lekker.
Keken de film pitch perfect we aten tortilla’s en daarna ben ik naar huis gegaan.
Hun gingen stappen maar ik had de volgende dag de verjaardag van de kinderen.
Toen ik thuis kwam heb ik lekker lang geskypt met mijn lieve vriendinnetje Tatjana.
Zondag ben ik vroeg in de middag naar de stad gereden een kopje koffie gedronken in het zonnetje op het terras met Toni.
Heerlijk met kerst muziek op de achtergrond ze hebben speakers opgehangen in de winkelstraat.
Om 3 uur reed ik terug naar huis want de visite zou om 4 uur komen.
Super leuke dag gehad de kinderen zijn super verwend en heb nu iedereen ontmoet.
Smile

Maandag middag ben ik met de kinderen naar het park geweest.
Toen ik de jongste 2 kinderen in de auto zetten voor naar school te gaan zei ik het is zo mooi weer we kunnen wel naar het park gaan de kinderen super blij.
Toen ik op het schoolplein stond veranderde mijn gedacht wat was het koud we blijven mooi binnen voor de openhaard.
Toen we klaar waren met lunch pakte de jongste 2 hun jas en ik vroeg wat ze gingen doen ze zeiden we zullen naar het park gaan de 2 andere ook super enthousiast dus zat er niks ander op dan naar het park te gaan.
Frown

Toen we daaraan kwamen was er helemaal niemand in de speeltuin nadat we even gespeeld hadden zei ik we kunnen wel even wandelen door het park we kwamen een open plek tegen en hebben daar meneer wolf hoelaat is het, een soort anne maria koek koek gespeeld en ik heb ze schipper mag ik overvaren geleerd super schattige als ze het zingen.
Laughing

In de avond met mijn ouders geskypt.
Ik vertelde tegen ze dat de huizen hier goedkoper zijn dan in Nederland en dat er hier heel veel werk is in de kinderopvang.
Toen vroeg mijn vader wat ik wilde in de toekomst en dat weet ik echt niet.
Toen bespraken we mijn optie's en ik heb er drie.
Embarassed

Ik blijf nog een jaar langer in Ierland bij deze familie.
Ik ga op zoek naar een appartement hier en werk hier dus emigreren naar Ierland.
Of ik kom naar huis eind Mei en ik ga in Augustus/ September naar America werken als au-pair.
1 ding weet ik wel dat ik maar een korte tijd in Nederland zal zijn omdat er op dit moment geen werk is in de kinderopvang en ik wil meer gaan zien van de wereld want reizen maakt mij gelukkig.
Laughing

Ik moet eens goed over mijn toekomst nadenken gelukkig heb ik nog 6 maanden.
Smile
Wink

Mijn vader zei dat ik optie 1 en 3 ook kan samenvoegen dus een jaar langer in deze familie en daarna naar America je kan daar werken als au-pair tot je 28ste met deze organisatie dan.
Woensdag ben ik met 3 meiden in de avond wezen stappen.
Gezellig wat gedronken in een pub daarna zijn we naar de mac gereden want Malou en ik hadden honger.
Embarassed

We wilden binnen eten maar dat was al dicht dus wij door de mac drive toen we aan kwamen rijden stapten net een medewerker naar buiten om de menu borden om te draaien.
We staan zo te wachten tot dat we onze bestelling konden zeggen zegt die meneer een naam je lijkt net een auto.
En wij zeiden sorry wat zegje en hij zei het weer komt de man aan lopen die bezig was en zegt het is ook een auto wij lachen natuurlijk de man zei sorry en moest er ook om lachen.
Donderdag was ik vrij lekker lang uitgeslapen ik ging met mijn auto naar een andere stadje was daar bijna toen er allemaal rook uit mijn auto kwam ik dacht niet weer ik stopte bij een benzine pomp en kocht een flesje water open de motorkap om er water in te doen.
Toen zag ik dat de dop van mijn olie tank eraf was en over heel de motor olie was.
Surprised

Ik ben opnieuw naar binnen geweest en kocht olie en keukenrol en maakte het schoon en deed er nieuw olie in.
Toen ben ik naar huis gereden want vandaag gingen mijn hostfamilie naar de Kerstman ze hadden kaarten besteld in September dus helaas geen kaartje voor mij ze hadden geprobeerd een bij te boeken maar dat kon niet meer.
Mijn hostmom zei dat ze in de ochtend zou bellen maar helaas er was geen plek meer je gaat met een trein naar de Kerstman en het was volgeboekt.
Dus ik was alleen thuis vanaf 1 uur tot half 7 heerlijk genoten van mijn rust heerlijk op de bank gelegen en films gekeken wat ik leuk vind.
Laughing

Als we tv kijken is het 90% kinderprogramma’s en in de avond kijken we dan wel normaal tv maar nu kon ik kijken wat ik leuk vind heerlijk 2 meiden films gekeken met wat te drinken en popcorn.
Ook heb ik die middag de douche gemaakt want die was nog niet gemaakt dus ik met zo’n plop ding en pijp ontstopper spul naar de badkamer half uur bezig geweest maar hij werkt weer perfect trost op mijzelf
Laughing

Zaterdag moest ik werken en heerlijk relaxt met de kinderen gedaan in de ochtend hebben ze hun eigen kerstbal gemaakt we hebben kerst stickers gedaan in de middag hebben we met elkaar een lunch gemaakt.
En in de middag ben ik met de kinderen naar het park gegaan want ze waren onhandelbaar binnen.
Ik dacht het worden 5 super leuke weken met de Kerstman de kinderen gedragen zich doen geen gekke dingen.
Maar het is het tegenovergestelde sinds ze de Kerstman hebben gezien zijn ze zenuwachtig en halen ze de gekste streken uit gelukkig niet alleen bij mij maar ook bij hun ouders.
Wink

Dus is het al bijna kerst ???
Innocent

In de avond hebben we gekletst over honden.
Volgens mijn hostdad moeten we een hond in het gezin hebben dus hebben we gepraat over een hond of een puppy.
We zijn er over uit dat het een puppy gaat worden en hebben een super leuk op internet gezien.
Hij is 2 maanden oud echt een super schattige foto gezien.
Mijn hostdad heeft gebeld want we moeten een puppy hebben die gewend is aan kinderen aan gezien we 2 kleine kinderen hebben die niet snappen dat je geen hondjes kan slaan als die wat geks doen.
Dus binnenkort zorg ik voor 4 spookjes en een puppy dat wordt leuk.
Innocent
Laughing

Nu zullen jullie wel denken maar Sandy je bent bang en allergisch voor honden.
Ik denk dat wordt een goede ervaring om niet meer bang te zijn voor honden en mijn lieve mama gaat mijn allergie pillen opsturen want ik wil niet weg uit deze familie want deze familie voelt als mijn 2 familie.
Vandaag ben ik naar waterford geweest met de mooi kerstmarkt en ik heb de Kerstman ontmoet super leuk voor het eerst van mijn leven en hij ging testen met zijn vinger of ik lief was geweest en dat ben ik.
Laughing

We hadden ook happyhour bij een café we bestelde een warme chocomel met oreo koekjes en we kregen er 2 en betaalde er 1.
Daarna hebben we heerlijk Belgisch frieten op en zijn we in de grootste Penny’s van Ierland geweest.
Dat was het wel weer spreek je snel dikke kus,
Kiss
San
Kiss

Reacties

Reacties

marleen

Leuk...lekker nog een jaartje bij die familie blijven..Kun je in dat jaar misschien in dat jaar rustig op zoek naar een appartement en een leuke baan... dikke kus xx marleen

ria laman

Heel leuk weer geschreven sandy veel mee gemaakt weer !

Petra

Wauw San , veel meegemaakt hoor !! Lastige keuzes maar je moet doen wat je gevoel zegt !!! ????

lida Meeuwissen

Leuk dat je het zo naar je zin hebt je maakt zat mee geen saai bestaan hihi we horen wel wat je keus gaat worden groetjes tot je volgende stukje leuk om te lezen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!