sandyalsaupair.reismee.nl

6 maanden van huis.

Hello,
jaaaa jullie lezen het goed alweer 6 maanden geleden dat ik Nederland ruilde voor het mooi groene Ierland.
Mijn gedachten was ik ga even een paar maandjes naar Ierland om mijn Engels te verbeteren en dan eindelijk mijn droom waar maken Amerika.
Maar nu ben ik van gedachten veranderd is niet eventjes Ierland en dan naar Amerika ik vergat of nooit bij nagedacht dat ik in Ierland mijn 2 de familie zal hebben en nieuw vrienden.
Is niet even Engels leren nee je krijgt er ook nieuwe familie en vrienden bij.
Natuurlijk ga ik nog steeds naar Amerika want ik wil nog geen saai leven in Nederland ik wil eerst de wereld zien en de goedkoopste weg is werk als au-pair en natuurlijk genieten van het leven ben natuurlijk nog jong

Wink

We zullen zien wat de toekomst brengt en waar ik uiteindelijk strandt
Kiss

misschien is het wel leuk om even de verschillen van Nederland en Ierland op een rijtje te zetten.

Ierland
- links rijden
- Aardappels eten elke dag
- bijna bij alles patat
- chips bij je brood
- hier krijgt iedereen een eigen bordje met koekjes.
- maakt niet uit hoe oud je ben je gaat naar een pub en wordt dronken.
- live music in een pub
- de meiden dragen met uitgaan bijna niks.
- groener
- bergen
- grote huizen
- koeien lopen over de weg.
- honden die zich zelf uit laten.
- erg behulpzaam mensen
- relax
- kom altijd te laat.
- verwende kinderen.
- geen fietser
- geen straat verlichting alleen in dorpen en steden.

Nederland
- rechts rijden.
- plat.
- stress.
- altijd op tijd komen.
- kinderen zijn opgevoed.
- fietser.
- straat verlichting
- schuim op je bier
dit was het denk ik wel J

Als iemand mij zou vragen of ik spijt heb dat ik Nederland heb verlaten.
NEEE dat heb ik totaal niet ik heb nieuwe vrienden van over de hele wereld ik heb een geweldige familie.
4 kinderen is druk en soms stressvol wanneer ik vrij ben zie ik mijn vrienden en soms onder werk tijd ik hou van mijn au-pair leven.
Ik weet nu hoe het is om een moeder te zijn en dat wil ik voorlopig nog niet ik wil eerst genieten van mijn leven.
Maar dit avontuur heeft mij ook veranderd ik heb mij zelf bijna gevonden

Innocent

Ik ben veel harder geworden ik ben wie ik ben en ze nemen mij maar hoe ik ben !!!!
Als ik iets niet wil dan doe ik het niet ja is ja en nee is nee !!!!!!

Oja nog een leuk nieuwtje we hebben gezinsuitbreiding we hebben sinds zaterdag en golden labrador puppy van 8 weken oud.
En ik ben verliefd ik die altijd bang was voor honden maar voor deze niet hij is zoo sweet.
de puppy volgt mij en mijn hostdad.
De jongens vinden de puppy geweldige de meiden niet die zijn bang.
De puppy heeft nog veel energie en wil graag spelen alleen de meiden vinden dat niet leuk.
en oja de naam van de puppy is Rex

Ik zat van de week op mijn kamer ik bedacht mij opeens dat ik vrijdag alweer 6 maanden in Ierland ben en dat ik dus nog maar 4,5 maand over heb.
Ik heb een lijstje gemaakt met wat ik wil zien of beter gezegd waar ik geweest moet zijn voordat ik Ierland verlaat.
We hebben zondag met andere au-pairs gesproken en die hadden uiteraard ook een lijstje.
Dus dat worden leuk tripjes maar eerst sint patricks day en daarna komt eindelijk Tatjana voor een weekend.
En voor je het weet sta ik weer op Nederlandse bodem.

Dikke kus
van verliefd meisje

Reacties

Reacties

Jacqueline

Fantastisch Sandy,de mail wordt steeds positiever( voor zover dat nog mogelijk is)Geniet!
Groetjes van jacqueline en een knuffel voor Rex van Jet

Linda

Het is zoooooo leuk om te lezen! Maar ook grappig -ik voel het Irishness in je verhalen, Coleen O' Laman!
Geniet nog van the Emerald Isle maar vergeet je Oranje bloed niet!
Top o' the mornin to je-s, Linda

coby

Heerlijk om alles te lezen.
Als ik 35 jaar jonger was
werd ik ook au pair in Ierland.
Liefs coby

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!