sandyalsaupair.reismee.nl

besling genomen

Hallo,

Ja dat is een beetje gek titel besling genomen jullie zullen ook wel denken welke besling.

Zou ik dat eens gaan vertellen dan.

Sinds dat ik in dit gezin kwam bedacht ik mij elke keer weer hoe ga ik ooit mijn familie achter laten.

Het is zo warm gezin en hoor ook echt bij het gezin dus heb na lang nadenken en gesproken te hebben met mijn vrienden in Ierland en beide mijn familie heb ik besloten om te blijven tot zomer 2016 in Ierland.

Want waarom zou ik Ierland verlaten waar ik zo gelukkige ben met mijn familie en vrienden en wees eerlijk Amerika loopt niet weg schuif het gewoon een jaar op.

Uiteraard kom ik even naar Nederland om vakantie te vieren mijn lieve familie te zien en vrienden. Wanneer dit zou zijn weet ik nog niet maar laat het je weten.

Ook ben ik met 3 Oktober thuis want ja heb het vorige jaar al gemist en ben misschien niet geboren in Leiden maar heb het wel in mijn gene zitten.

Ik wil nu ook stoppen of misschien mijn blog schrijven als er veranderingen zijn want het leven is nu gewoon normaal zoals jullie leven alleen doe ik het in Ierland

Willen jullie eens update jullie kunnen altijd even whats app mailen skype.

Dikke kus Xxxxx San

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!