sandyalsaupair.reismee.nl

zomervakantie

Hallo lieve lezers,


Bij jullie begon vrijdag de zomervakantie bij ons is die al anderhalve week begonnen.
En nou moet ik eerlijk zeggen dat het mij niet echt tegen valt.
Vindt het heerlijk helemaal niet op de tijd te letten nou moet ook zeggen dat het pas ander halve week is maar we zullen zien.
De kinderen hebben echt 2 maanden vakantie hun vakantie begon op woensdag 1 Juli en ze starten weer met school Dinsdag 1 September.
Laten we beginnen met de eerste week dat was een makkie want Bryan was hier en mijn hostmom had heel de week vakantie genomen, nou had ze wel wat afspraken staan maar dat maakte ons niet uit want Bryan wilde ook graag wat tijd door brengen met de kinderen.
Hij kwam zaterdag 27 Juni aan in Dublin in de middag met vertraging

Undecided

Ik ben ook naar Dublin gegaan want we hebben daar 1 nachtje geslapen.
Eerst hotel gezocht en toen de stad in gegaan daar zag je allemaal regenbogen mensen.
27 Juni was de eerst gay parade in Ierland paar maanden geleden was er hier een stemming en de meerderheid heeft gestemd voor gay huwelijk.
We hebben opnieuw de bus tour geprobeerd en deze keer helemaal afgezien.
Daarna zijn we naar het hotel gegaan om te kleden en toen opnieuw naar de bus tour maar nu gingen we hem in de avond doen met live muziek en whisky
Laughing

daarna zijn we naar pubs geweest.
Zondag nog wat rond gelopen in Dublin we hadden de bus tour voor 24 uur maar elke keer als we bij de bus halte aan kwamen was de bus net weg dus hebben we maar wat gewandeld en vroeg terug gegaan naar Wexford want de kinderen wilde Bryan ook nog zien.
Maandag heb ik gewerkt eerst de kinderen naar school gebracht en daarna zijn we wat gaan eten in een benzine station en daarna even naar Tesco gereden.
In de middag naar de ooms geweest want de oudste meisje had een partijtje in de stad.
Maandag avond naar Maggie’s voor Irish live muziek.
Dinsdag gewerkt we hadden alleen de jongste van half 10 tot half 1 en toen hebben we om half 1 de twee oudste van school gehaald.
De jongste meisje was met mama op schoolreisje naar een kinderboerderij.
in de middag nam de tante de kinderen mee naar de minion film en had ik vrij.
Samen met Bryan wexford in gegaan waar we Tania en Toni ontmoeten.
In de avond zijn we naar Toni haar huis gegaan en hebben daar heerlijk rond gehangen daar hebben we ook Patricia ontmoet Toni en Patricia hebben beide werk nu en wonen samen in een super mooi huisje dicht bij de stad.
Woensdag eerste dag van de vakantie de moeder moest plotseling naar haar werk dus heb ik gewerkt.
Bij jullie was het zo’n 28 tot 35 graden wij hadden 20 graden bewolkt en wind maar wat zei ik kids watergevecht.
Was erg leuk jongens tegen de meisjes helaas hadden de jongens gewonnen.
Bryan volgende dag meteen verkouden sorry broer.
Kiss

In de avond naar sky in de ground daar hebben we Mandy en dave ontmoet heerlijk zitten kletsen.
Mandy en ik zeiden tegen elkaar oke de weken van hell van gaat beginnen. (zomervakantie)
We hadden ook afgesproken om elkaar elke week te zien zodat de kinderen met elkaar kunnen spelen en lekker moe worden.
Donderdag heb ik gewerkt in de ochtend samen met mijn hostmom even het huis schoon gemaakt en daarna is mijn hostmom met de kinderen naar een speeltuin geweest en hadden wij vrij.
Maar in de avond moesten we oppassen want ze hadden een condoleance in Dublin.
Nadat zei terug kwamen zijn we naar Mooney’s geweest voor thirsty Thursday alle drinks 3 euro.
vrijdag waren we lekker vrij en zijn we naar Kilkenny geweest naar het kasteel en wezen shoppen.
Vrijdag avond zijn we uit geweest in Maggie live band heerlijk gedanst en heerlijk gedronken top avond gehad waren half 4 thuis.
Zaterdag ochtend om 10 uur stonden we alweer langs de zei lijn want we hadden Cian beloofd te kijken bij zijn hurling wedstrijd.
eind van de middag naar Toni geweest waar we een franse bbq hebben gehad was heerlijk.
Zondag de laaste dag alweer zijn we naar Waterford geweest om te shoppen J
In de avond naar Sky in the ground om afscheid te nemen van mijn vriendinnen.
Maandag hebben we Bryan om half 1 naar de bus gebracht.
Niet alleen wij waren heel verdrietige dat Bryan alweer naar huis ging ook het weer het regende pijp stelen de hele dag.
Nadat ik Bryan had weg gebracht ben ik naar de videotheek geweest met 4 kinderen om films uit te zoeken we hadden een bioscoop middag.
Vanwege de vele regen had Bryan vertraging terug naar huis.
Dinsdag hadden de kinderen zomerkamp van de naschoolse\ peuter dagverblijf.
De kinderen gaan daar van half 10 tot half 2 naar toe.
Daarna zijn we op bezoek geweest bij de ooms.
Woensdag hadden ze ook zomerkamp.
Ze hadden toen sportdag en zijn heel de dag naar de pitch geweest.
En daarna lekker thuis gespeeld.
Donderdag hadden ze ook zomerkamp
Ze hadden toen watergevecht.
En in de middag naar de ooms geweest.
Vrijdag was het relax dag van de drukke week en hebben heerlijk rustig aan gedaan we ontmoeten in de middag Tania met haar jongen in het park en hadden een picknick.
Het weekend was ik vrij zaterdag naar een seafood festival geweest helaas geen sea food gezien.
Ook leek het wel herfst met wind en regen.
Vandaag gaan we naar een meer met au-pairs hebben daar een picknick.
Morgen is de oudste zijn verjaardag en wordt hij alweer 7 jaar.
Volgende week dinsdag hebben we zijn partijtje ook van het oudste meisje ze hebben 40 kinderen uitgenodigd van school.
Alle familie is terug naar Ierland mijn hostdad heeft 8 broers en zussen waarvan er 1 in Australia woont 1 in New zeeland en 3 in Engeland.
De mensen uit Australia en New zeeland zijn al thuis ook al ontmoet ze blijven nog 2 weken dus de maand Juli is heel druk met familie bezoeken en etentjes en dagjes weg met de familie.
Omdat het 6 jaar geleden is dat heel de familie bij elkaar was.
De kinderen gaan volgende week weer naar zomerkamp van na schoolse \ peuter dagverblijf.
Donderdag gaan alle kinderen en ben ik vrij die uurtjes J.
De week daarna zijn de oudste 2 naar hurling kamp.
Alle kampen zijn in Juli en in Augustus hebben ze helemaal geen kamp dan moeten ze het mij doen.
Toen ze mij vertelde dat de kinderen 3 weken op kamp gingen dacht ik dat is lang met slapen maar hier is kamp anders ze hebben hier dag kampen.
Over 4 weken ben ik thuis van 8 Augustus tot 16 Augustus heb al een planning gemaakt en die is al aardig vol.
Maar wel met leuke plannen kan niet wachten.
Ik wil iedereen een fijne vakantie wensen geniet ervan en tot over 4 weken in Nederland voor de mensen die op vakantie zijn geen paniek kom ook weer in Oktober.
Dikke kus uit Ierland

Reacties

Reacties

ria laman

Wat heb je weer veel mee gemaakt sandy en fijn dat je het zo na je zin heb gehad met je broertje ......????????????

Jacqueline

hele fijne en mooie zomer.
groetjes van Jacqueline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!